Reparatie

Cybertopia heeft een eigen reparatiedienst dat voor je klaar staat. Wanneer je artikel een reparatie nodig heeft dan neem je contact met ons op waarop wij in actie schieten.
Wanneer jou artikel reparatie nodig heeft dan neem je contact met ons op. Je kunt ervoor kiezen je artikel op te sturen of binnen te brengen. nadat de reparatie voltooid is, wordt je artikel gratis naar jou verzonden. Let wel dat reparaties buiten de garantieperiode betalend zijn.
Natuurlijk ga je met de grootste zorg om met je artikelen en gegevens. Hieronder vind je belangrijke tips voor apparaten waarop je gegevens bewaart. Back-up van gegevens Voorkom dat gegevens verloren gaan. Maak eerst een reservekopie van je gegevens als je een laptop, mobiele telefoon, geheugenkaart, mp3-speler of harde schijf opstuurt. Bol.com garandeert niet dat opgeslagen gegevens bewaard blijven tijdens een reparatie en is niet verantwoordelijk voor het behoud van gegevens. Mobiele telefoon zonder simkaart We kunnen je telefoon niet repareren als de simkaart er nog in zit. Verstuur je telefoon daarom zonder simkaart. Bol.com aanvaardt geen aansprakelijkheid voor zoekgeraakte simkaarten of eventuele schade en kosten die daaruit voortkomen. Schakel ‘Find my phone’-functie uit We kunnen je telefoon niet repareren als de “find my phone’-functie nog aanstaat. Privacy We waarborgen altijd je privacy. Zelfs als je artikel niet meer gerepareerd kan worden en we het gratis laten recycleren. Bij datadragers zoals laptops of mobiele telefoons vernietigen we alle gegevens zodat je privacy gewaarborgd blijft. Eerst je software bijwerken Check altijd eerst of je software up-to-date is. Als tijdens de reparatie blijkt dat het probleem is op te lossen met een software-update of herinstallatie, brengen we onderzoekskosten in rekening.
Binnen de garantieperiode. Een reparatie duurt liefst zo kort mogelijk. Wij leggen onszelf een maximumduur op van 14 werkdagen maar in de meeste gevallen duurt dit minder lang. Buiten de garantieperiode. Bij reparaties buiten de garantieperiode proberen we dit zo snel mogelijk te doen. Wij gaan pas over tot reparatie wanneer jij je goedkeuring geeft. Je ontvangt dan eerst een schatting van wat het ongeveer gaat kosten waarop jij nog zelf kan beslissen wat we voor je doen.
Wij houden je via email op de hoogte bij elke stap van de reparatie.
Wij repareren ook aan huis. Mocht blijken dat een reparatie langer duurt dan gewoonlijk dan wordt je reparatie verdergezet in ons atelier.
Wanneer je artikel een reparatie nodig heeft binnen de wettelijke garantieperiode en het artikel is normaal gebruikt dan is dit gratis. Mocht je artikel een reparatie nodig hebben en deze valt buiten de wettelijke garantieperiode dan staan wij ook klaar om je verder te helpen.

Nieuwsbrief

Inschrijven

* Verplicht in te vullen
Email Formaat

Bevestig dat Cybertopia u interessant nieuws en kortingen mag sturen:

U kunt zich op elk moment afmelden door te klikken op de link in de voettekst van onze e-mails. Voor informatie over ons privacybeleid, bezoek onze website.